woensdag 7 maart 2018

Vivaxjurk met ijs

Dat nieuwe Jurkpatroontje van Sofilantjes stak al vanaf de eerste post mijn ogen uit!
Dus hup, dat zal al direct in de mailbox en uit de printer. :)

Ik maakte de 92 verlengd naar 104, zit wederom perfect.


We gingen zondag wandelen en plots was het 12graden! WOW, en dat terwijl er overal nog sneeuw en ijs lag. De kids vonden het geweldig. 
Volgens mij de 1e x dat ze echt een bevroren vijver zagen ;) (toch voor Elin)


Mijn man en ik deden niets anders dan ijs uit het water vissen, zodat de kids ermee konden spelen :)

Ik maakte het jurkje met de ronde hals en gebruikte een restje witte tricot als contraststof. Een heerlijk mooi paneeltje van Lillestof deed de rest.



Het spelletje " om het verst ijsglijden" was al snel een favoriet.




patroon:
Vivax jurk - Sofilantjes

Stof:
Bloemenpaneel - Lillestof -susalabim - van bij Cas en nina



1 opmerking: