zondag 27 augustus 2017

Want eentje is geentje ;)

Zo gezegd, zo gedaan.

Een tweede setje van de Eva Mouton stofjes. De zeemeerminnen deze x.


Ik moet zeggen dat ik toch een grotere fan ben van de kaketoes. Deze is niet niet fleurig genoeg naar  mijn goesting, maar Elin vond de zeemeerminnen best wel cool ;)


Het was hier gisteren buurtfeest, dus de gehele straat was afgezet. De kids hebben zo een plezier gehad met hun fietsen en steps op de straat! Zalig


En dan kan je al eens ongegeneerd foto's tekken aan de buren hun oprit ;) ze moeten maar zo een mooie strap niet hebben staan. :D


Patroon: 
Short: Noa Pants - Compagnie M
Tshirt: Nore shirt - Compagnie M
Vestje: Geneva Gardigan - Coffee & Tread

Stof: About Blue Fabrics - Eva Mouton - Mermaids

2 opmerkingen:

  1. Alweer heel tof met die matching T-shirt! Ik snap de voorkeur voor de kaketoes, maar dit setje kan mij toch ook bekoren.

    BeantwoordenVerwijderen