woensdag 30 augustus 2017

Shark bait OOH HA HA

Het is en blijft een zalige film die Finding Nemo!

Maar dat doet dus niets terzake,
Jesse vroeg al een tijdje een tshirt met haaien, en zodra ik aan haaien denk denk ik aan shark bait ooh haha :D

Waar ik de stof vond? Al sla je me dood..., ik weet alleen dat ze hier in de bus viel na een heuse zoektocht naar niet-te-kinderachtige haaienstof, maar na wat internet zoekwerk komt ze dus van bij Wild van stof ;)
De contraststof vond ik bij Het Machien. Zover gaat mijn geheugen nog wel terug.

Het patroon stond ook al even vast, want ik kocht namelijk een tijdje geleden wat patroontjes van Madeit-patterns. En deze Matrix polo sprong direct in het oog.

De handleiding bij de patroontjes is ook best wel deftig, en ik ben altijd dolblij als er een patroonmaakster de moeite doet om de inches al om te zetten naar cm :D Dan moet ik men rekenmachientje al niet ter hande nemen.


Het enige wat ik achterwege liet was het specialleke aan de rits vooraan. In het oorspronkelijke patroon ligt de rits aan de linkerzijde erbovenop. maar zonder contrasterende rits leek me dat wat veel van het goede ;)


Mijn ventje had eens een keertje zin om te poseren, ik moest alleen zeer vakkundig Elin steeds uit de foto knippen :p 


Wat ik vooral ferm vind, is dat de achterzijde zo mooi doorloopt.


 Ne poep-foto als beloning voor de mooie foto's moest erbij ... * zucht* Boys will be boys.


Patroon:
Matrix Polo - Madeit-patterns

Stof: 
petrol haaien op wit - La maison victor - van bij Wild van stof
streepjesstof - Het machien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten