woensdag 23 augustus 2017

Eindelijk mijn Nore showen

Jawel,
eindelijk heb ik enkele foto's van mijn Nore.

Die werd namelijk al gemaakt tijdens de testfase van het patroon, en werd ondertussen al ontelbaar keer gedragen. Alleen die foto's dat kwam er maar niet van.

Dus nam ik vandaag het statief maar eens ter hande en trok er zelf maar wat.

De zoon deed ook eerst een poging ;)  Best ok toch ;) wat artistiek :p


Het patroon zat eigenlijk vanaf de eerste test perfect. Ik korte het alleen behoorlijk wat in ;) maar dat is puur eigen keuze en smaak .


Ik had eerst wat schrik om die zachte kleurtjes te combineren om geen pyjama gevoel te creĆ«ren. Maar dat is toch goed uitgedraaid vind ik zelf. 

Je kan op de foto's al een sneak preview zien van Elin's nieuwe jurk ;) Die kreeg ik met geen kanten uit mijn foto's... ze moest en zou bij mama staan 


Ik maakte de versie met inserts en zakjes. superhandig om vanalles in weg te proppen.


Als je de versie voor kleine meiden al naaide, dan zit deze echt in een wip in elkaar. de werkwijze is 100% hetzelfde, en anders heb je natuurlijk weer een superduidelijke handleiding ter beschikking die je er zonder problemen doorloodst.


Het patroon komt ook nog met een twist, je kan er zoveel richtingen mee uit! maar deze versie is men favoriet. Er staat er zeker nog eentje op de verlanglijst, maar dan in een herfstiger kleurtje ofzo ;)

Bij deze, weer een kleedje rijker. 

En... je kan je volledig matchen met je kids - zie hier een foto van ons alledrie in Nore's :D
de enige die er tot hier toe was van deze jurk.


Er is trouwens op dit moment een wedstrijd voor Nore's aan de gang op de site van Compagnie M, lees er daar alles over ;)

Patroon: Nore for teens en woman - Compagnie M
stof: Geen idee... stofjes van in de kast




1 opmerking:

  1. Oh tof hoor! Die lichte kleurtjes mogen wel in de zomer! Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen