woensdag 10 mei 2017

Een zwanen- turnpakje

De kids die gaan elke week turnen. Kleuterturnen weliswaar.
Voor mijn man en mezelf is dat een uurtje quality time in de cafetria ;)

We hebben namelijk de chance dat Jesse en Elin dit jaar nog samen in de groep zitten. Volgend jaar is het gedaan met dat uurtje rust.

Ik zag op de FB group van Lil Luxe Collection al meermaals de Alley Cat passeren. Nu ik ben geen fan van de versie met broekje eraan, veel te pofferig naar mijn smaak.  Maar dat rompertje... verliefd was ik erop.

Dus het patroon werd aangekocht en ik dook de restjesbak in op zoek naar een mooi stukje tricot dat toch nog groot genoeg was. Ik vond het restje van deze jurk, en knipte erop los.


Het patroon vraagt om een volledige voering, vooral omdat je dan de rug en de armsgaten mooi kan afwerken. Maar de volgende ga ik toch eens proberen met elastische biais ofzo. Dan heb je nog minder stof nodig ;)


Ik vind haar er persoonlijk om op te eten mee :p zo volgen er nog! Ik maakte trouwens (weer) de 18 m, verlengd naar een 2,5y.


Ze begon zelfs spontaan een hindernissen parkoer af te leggen op de tuinstoelen :)


Stof: Swanlake van bij stoffenelf.



1 opmerking: