zaterdag 27 mei 2017

Een knuffeltekening

De titel is misschien wat misleidend...
Het gaat dus over een tekening, die een knuffel werd.

Meneertje Van Looy zit al een heel weekend te zagen achter een boom. "MAMA, kan je nu alstublief eens die boom voor mij maken...."

man man... en ik had echt GEEN idee waar die het over had. Hij zei: " Ik zal hem tekenen, want jij tekent u stofjes ook eerst op papier he? dan kan je hem zeker maken"

Damn, dat veel te snel ontwikkelend brein van mijn zoon..

De tekening viel eigenlijk nog wel mee, blijkbaar een boom van een filmpje met een heks en een kindje met raketschoenen. Angry Boom noemde hij het schepsel.

Van die tekenfilm had ik nog nooit gehoord, laat staan gezien? Iemand een idee??

Maar dus zo geschiede, ik koos samen met hem stofjes uit de restjes bak, en liet hem met mijn slechte stoffenschaar een hele hoop andere restjes verknippen tot snippertjes (voor de opvulling he ;) )

Een uurtje later was Angry Boom geboren. Eigenlijk best wel cool!
en mijn ventje is weer content (voor even toch...)


Ziehier de befaamde tekening :p


De mond maakte ik met een rits. Het stuk aan de achterzijde met de tandjes op is een pak te groot, zo lijkt hij echt een mondholte te hebben ;)


De laatste maand is Jesse al 5 tanden kwijt... en de zesde staat al los :/ beetje snel naar mijn zin. Hij moet nog 6 worden..


Kijk eens hoe blij :)

2 opmerkingen:

  1. Ha, eigenlijk een tekeningknuffel, dus 😊
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh saskia je overtreft jezelf met deze knuffel. Superleuk! En waauw zoveel tandjes in zo'n korte tijd. Komen er al nieuwe uit? Rémi heeft al 2 nieuwe en 3 uit in totaal

    BeantwoordenVerwijderen