zondag 19 maart 2017

Mandarijntjes

De nieuwe Laure jurk van Straightgrain in samenwerking met An & Annemie die strak al even mijn ogen uit.

Zeker de Qipao versie, ZO MOOI! Je kon er de laatste tijd niet naast kijken op blogland en Instagram.

Het patroon werd dus aangekocht, want ik had wel enkele zeer geschikte stofjes in de kast liggen voor die Qipao versie :)


Ik stak een gouden paspeltje tussen de voorpanden, en knipte een fijne mandarijnkraag.
- dat laatste was eerder per ongeluk, ik wou eigenlijk de Qipao kraag knippen, maar spelde en knipte dus de verkeerde.

Niks getreurd, er volgen zeker nog versies (de volgende ligt al klaar) dus dan zijn het net iets verschillende jurkjes ;)


De kapmouwtjes vind ik ook zo mooi! het was wel wat foefelen om ze mooi in te zetten, maar deze werkwijze is zoveel mooier afgewerkt dan andere kapmouwtjes die ik al eerder maakte, dus we hebben weer wat bijgeleerd :)




Helemaal verliefd of dit jurkje... binnenkort weet ik niet meer wat kiezen uit die kast van haar...

Stofje: Kabuki Cranes - timeless treasures
en die lag al heel lang in de kast te wachten op een gepast projectje ;)




3 opmerkingen: