donderdag 2 februari 2017

Julia's met hopen.

Als ik denk aan een truitje, dan denk ik automatisch aan het Julia-patroon van Compagnie M.

Hoog tijd om er dus weer enkele voor Elin te maken, want uit de vorige was ze echt wel uitgegroeid.

Ik maakte er ook nog eentje voor mezelf :p
kon het niet laten, ze zitten ook zo makkelijk!

Het werd een omgekeerde versie van die van Elin, met een stofje van Chat Chocolat en een Gouden sweaterstof.


Die van Elin gaf ik een blauw paspeltje op de mouwnaad.



De poes wou ook wat aandacht.. :)





De andere twee zijn gemaakt uit sweaterstofjes die zo mooi zijn, maar toch al even in de kast liggen. dus ik weet begon nimmer vanwaar ze komen...


Kijk: Twee staartjes (eindelijk!!!)



2 opmerkingen:

  1. heel mooi! en die laatste foto is superschattig met die twee staartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die Elin is om op te eten!!!! Prachtige kleertjes ook, je bent goed op dreef!

    BeantwoordenVerwijderen